مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 17:252021-02-03سياسي

آزادسازی 84 زندانی جرائم غیر عمد و مالی در اردبیل


پنجمین جشن آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی استان اردبیل برگزار و به همت خیرین 84 زندانی به آغوش خانواده های خود برگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر عتباتی، رییس کل دادگستری استان اردبیل عصر چهارشنبه در مراسم آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی استان اردبیل با قدردانی از خیرین و مسئولین ستاد دیه استان که در راستای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم مالی و غیر عمد تلاش می کنند اظهار کرد: مردم استان اردبیل به لحاظ داشتن اعتقادات عمیق معنوی و ولایی همواره در مشارکت های مردمی و کارهای خداپسندانه حضور فعالی داشته و در جهت کاهش زندانیان جرایم غیر عمد و مالی استان با ستاد دیه همکاری لازم را داشته اند.

وی با بیان اینکه در راستای کاهش آمار ورودی زندانیان مالی باید فرهنگ سازی لازم در جامعه صورت گیرد افزود: اشاعه این فرهنگ باید از نهاد خانواده و ترویج ازدواج آسان و مهریه های کم آغاز شود چرا که شاهد هستیم تعداد محکومان مالی مهریه در استان اردبیل روز به روز در حال افزایش است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل در ادامه به آثار و تبعات منفی شیوع ویروس کرونا گرفتار مشکلات مالی و بدهی های سنگین شده اند و باید در راستای حل معضلات معیشتی مردم، تسهیلات و وام های کم بهره اختصاص و با همت خیرین و نهادهای مردم نهاد در راستای حل مشکلات گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 84 زندانی جرائم غیر عمد و مالی در اردبیل

آزادسازی 84 زندانی جرائم غیر عمد و مالی در اردبیل