مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 18:052021-02-03سياسي

طرح توانمندسازی زنان با مشارکت جهاد دانشگاهی در حال اجراست


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با مشارکت جهاد دانشگاهی طرح توانمندسازی زنان در استان اردبیل در حال اجراست.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: با مشارکت جهاد دانشگاهی طرح توانمندسازی زنان در استان اردبیل در حال اجراست.

فریبا محمدلو در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و ایام الله دهه فجر در مراسم تجلیل از بانوان برتر در اردبیل اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زنان ما در عرصه های مختلف حضوری چشمگیر داشتند که از جمله این عرصه ها می توان به حوزه علمی، تحقیقاتی و همچنین فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اشاره کرد.

وی به نقش کلیدی زنان در توسعه استان و زیربخش های مختلف آن اشاره کرد و گفت: بانوان ما در کنار انجام رسالت همسرداری و فرزندپروری سعی کردند تا در عرصه های مختلف حضوری فعال و گسترده داشته و بستر یک تحول جدی را به وجود آورند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل تصریح کرد: در حال حاضر پنج مدیرکل زن، هفت معاون مدیرکل، دو معاون فرماندار، 9 عضو شورای شهر، 34 نفر عضو شورای روستاها، 46 نفر دهیار از جامعه شریف بانوان هستند.

محمدلو افزود: در استان اردبیل 370 پزشک عمومی، 148 پزشک متخصص و 15 پزشک فوق تخصص از جامعه بانوان فعالیت می کنند و در قوه قضاییه نیز شاهد فعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توانمندسازی زنان با مشارکت جهاد دانشگاهی در حال اجراست

طرح توانمندسازی زنان با مشارکت جهاد دانشگاهی در حال اجراست