مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 18:202021-02-03فرهنگي

توضیح کارگردان مصلحت درباره شباهت گریم فرهاد قائمیان به یک شخصیت سیاسی


نشست پرسش و پاسخ فیلم «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی با اجرای علیرضا غفاری بعدازظهر پانزدهم بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

- ، نشست پرسش و پاسخ فیلم مصلحت به کارگردانی حسین دارابی با حضور کارگردان، محمدرضا شفاه (تهیه کننده)، سهی بانو ذوالقدر، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، امیر نوروزی (بازیگر)، آرش قاسمی (صداگذار)، ، روزبه رایگا (مدیر فیلمبرداری)، سیاوش کردجان (تدوینگر) و با اجرای علیرضا غفاری عصر پانزدهم بهمن ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای نشست غفاری با تسلیت به مناسبت درگذشت علی انصاریان به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا برای بازماندگان خواستار صبر جمیل شد و از حضار درخواست کرد یک دقیقه به احترام این عزیز از دست رفته بایستند و سکوت کنند.

در ادامه مصاحبه ویدئویی علی انصاریان که دی ماه در ستاد جشنواره سی ونهم فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده از او ضبط شده بود، برای حاضران در سالن نمایش داده شد.

در ابتدای نشست حسین دارابی درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت و درباره ساخت فیلم مصلحت بیان کرد: در باشگاه فیلم سوره وقتی می خواستیم کار امسال را انتخاب کنیم، در میان فیلمنامه های موجود این متن را برای ساخت برگزیدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح کارگردان مصلحت درباره شباهت گریم فرهاد قائمیان به یک شخصیت سیاسی

توضیح کارگردان مصلحت درباره شباهت گریم فرهاد قائمیان به یک شخصیت سیاسی