مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 18:352021-02-03فرهنگي

جشنواره فیلم فجر اتفاق بسیار مهمی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه جشنواره فیلم فجر اتفاق بسیار مهمی است، گفت: امسال فیلم های خیلی خوبی روی پرده می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جوروند با اشاره به اینکه جشنواره فیلم فجر اتفاق بسیار مهمی است، اظهار کرد: حدود 11 ماه مراکز فرهنگی و هنری از جمله سینماها تعطیل هستند و حوزه هنر آسیب دید.

وی افزود: فضا و مکانی که حدود 10 ماه از تعطیلی آن گذشته است، اوضاع مناسبی ندارد ولی از اینکه فضای سینمایی برای برگزاری این جشنواره و جریان خیلی مهم سینمایی فراهم شده است، تقدیر می کنم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تقدیر از انجمن سینمای جوان به عنوان متولی اصلی این رویداد سینمایی، بیان کرد: امسال 16 فیلم در جشنواره فیلم فجر در شهرهای شوشتر، ایذه، آبادان، خرمشهر و اهواز اکران می شود.

جوروند گفت: جشنواره سال های گذشته فقط در اهواز برگزار می شد اما امسال برگزاری در دیگر شهرستان های استان خود اتفاق مبارک و قابل تأملی است؛ در دیگر استان ها نیز شاید در یک یا دو سینما برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خوزستان جزو استان های اول کشور است که جشنواره را در پنج شهرستان برگزار می کند، ادامه داد: امسال فیلم های خیلی خوبی روی پرده می رود و امیدوارم بهره مندی لازم از این فیلم ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فیلم فجر اتفاق بسیار مهمی است

جشنواره فیلم فجر اتفاق بسیار مهمی است