مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 18:552021-02-03سياسي

گروه های جهادی، بروکراسی زده و اسیر فرمان ها نیستند


رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج به عنوان یکی از مؤلفه های تقویت ایران اسلامی، بر مبنای مردم مداری بنا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار محمد زهرایی عصر امروز در آیین تجلیل از گروه های جهادی فعال در عرصه کرونا و مجامع جهادی استان در سخنانی اظهار داشت: بسیج به عنوان  تبدیل کننده تهدید ها به فرصت ها  و مولود انقلاب اسلامی، در تمام حوزه ها فعالیت چشمگیری داشته است.

وی  با اشاره به اینکه در شرایط دفاع مقدس نوین و جنگ اقتصادی  که از طرف جبهه استکبار علیه ایران اسلامی شکل گرفته،  توجه به فناوری های نوین دفاعی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: جریان جهادی کشور به عنوان مؤلفه اصلی قوی شدن ایران اسلامی می تواند مطرح شود و نیز جبهه سازی جریان جهادی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در سراسر گیتی منتشر  می شود.

رییس بسیج سازندگی تصریح کرد: مدل گروه جهادی  هرگز ساختار زده، اسیر بروکراسی و منتظر فرمان ها نبوده است بلکه با آتش به اختیار بر مبنای منویات مقام عظمای ولایت  و نیز با شرایط مناطق زیست بوم و بحران هایی که ایران اسلامی را دربر گرفته، وارد میدان می شوند.

سردار زهرایی خاطر نشان کرد: حضور 6 هزار و 200 گروه جهادی افزون بر 120 هزار نفر، بدون ریالی چشمداشت مالی و با امکانات اندک در کمک به  سیل زدگان از جمله فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی، بروکراسی زده و اسیر فرمان ها نیستند

گروه های جهادی، بروکراسی زده و اسیر فرمان ها نیستند