مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 19:052021-02-03اقتصادي

ضرورت تکمیل پایانه رازی خوی تا 4 ماه آینده


معاون وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل طرح های ساخت پایانه رازی و جاده خوی- قطور- رازی تا 4ماه آینده تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، عبدالهاشم حسن نیا در حاشیه احداث طرح های ساخت پایانه رازی و جاده خوی- قطور- رازی، برتکمیل این طرح ها تا چهار ماه آینده تاکیدکرد و اظهار داشت: تکمیل زیر ساخت های این مبداء ورودی و خروجی کشور برای رونق تجارت و تسهیل در تردد مسافر بین ایران و ترکیه تا 4 ماه آینده ضرورت دارد.

وی با اشاره به پیشرفت 52 درصدی ساخت پایانه رازی عنوان کرد: این طرح در 9 هزار و 500 متر مربع زیر احداث می شود که عملیات اجرایی آن در 10 ماه گذشته شروع شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این طرح در سه ماهه اول سال آینده آماده بهره برداری می شود تا کریدور مسافری کشور در این منطقه تکمیل شود.

حسن نیا ادامه داد: در کنار بخش مسافری بخش ترانزیت در این مرز نیز طراحی و در نظر گرفته شده است و مجموع اعتبارات این طرح 90 میلیارد تومان  و تاکنون برای ساخت پایانه رازی 46میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رضایی کوچی رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بازدید از روند ساخت پایانه رازی بیان کرد: با توجه به سیاست های نظام در توسعه همکاری باکشور های همسایه به ویژه ترکیه تقویت پایانه های مرزی برای توسعه تجارت کالاوحمل ونقل مسافردر اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تکمیل پایانه رازی خوی تا 4 ماه آینده

ضرورت تکمیل پایانه رازی خوی تا 4 ماه آینده