مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 20:152021-02-03اقتصادي

اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار به 3 شهرداری منطقه زبرخان


با نظارت حوزه عمرانی استانداری به شهرداری های شهرهای درود، قدمگاه و خرو 3 میلیارد ریال اعتبار اختصاص می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، محمد صادق معتمدیان امشب در جلسه جمع بندی سفر استاندار خراسان رضوی به زبرخان که در محل بقعه قدمگاه رضوی برگزار شد، اظهار کرد: از آن جایی که زبرخان تازه تأسیس است، قطعا تکمیل زیرساخت ها به طول می انجامد.

استاندار خراسان رضوی افزود: زمانی که ارتقایی انجام می شود باید مردم شاهد ارتقای خدمات هم در این مناطق باشند، البته در سال های اخیر دولت در تأمین اعتبار و بودجه با مشکل مواجه شد، اما تلاش ما این است که با توجه به توضیحات یکی از نمایندگان مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار، شهرداران و دهیاران در قالب مصوبات بخشی از مطالبات مردمی انجام می شود.

وی ادامه داد: زبرخان از نظر وسعت، جمعیت و آب و هوا از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است، با وجود اینکه یکی از مهم ترین چالش های ما در خراسان رضوی و منطقه شرق کشور مسئله کمبود آب است، در زبرخان این مشکل وجود ندارد و باید از این ظرفیت در راستای توسعه این استان و کارآفرینی منطقه استفاده شود.

معتمدیان با اشاره به اینکه در این سفر 16 طرح در حوزه راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، علوم پزشکی، ورزش و جوانان و تجهیز و نوسازی مدارس مصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار به 3 شهرداری منطقه زبرخان

اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار به 3 شهرداری منطقه زبرخان