مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 20:152021-02-03سياسي

مشکل دام مازاد بر نیاز عشایر استان ایلام باید حل شود


امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مشکل دام مازاد بر نیاز عشایر استان ایلام باید حل شود، گفت: جامعه عشایر در بحث تامین گوشت قرمز نقش مهمی در کشور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر چهارشنبه در دیدار با رییس سازمان امور عشایری کشور اظهار کرد: عشایر استان ایلام در طول انقلاب تاکنون مرزبانان امینی برای جمهوری اسلامی بوده و هستند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: خصوصاً در برهه تاریخی دفاع مقدس و بعد از آن در مقابله با نفوذ منافقین از طریق مرزهای استان، اطلاعات مفیدی در اختیار منابع امنیتی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار می دادند.

حجت الاسلام دکتر کریمی تبار در ادامه با بیان خدمات گسترده ای که پس از انقلاب به عشایر ارائه شد، اظهار کرد: این خدمات ارزنده با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست، برای مثال در بحث تحصیل و سواد آموزی فرزندان عشایری و یا تامین آب شرب سالم برای این خانوارها در سطح کلان کشور، اهتمامی بوده است که جمهوری اسلامی همواره به آن توجه داشته است.

امام جمعه ایلام با اشاره به مشکلات طبیعی همچون کوهستانی و مرزی بودن استان ایلام برای سکونت قشر عشایری، افزود: بخش عمده ای از جمعیت ساکن در ایلات و عشایر استان، در طول دوران دفاع مقدس آسیب دیده و مجبور به رها کردن شغل دامداری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل دام مازاد بر نیاز عشایر استان ایلام باید حل شود

مشکل دام مازاد بر نیاز عشایر استان ایلام باید حل شود