مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 20:402021-02-03فرهنگي

298 اثر به همایش منطقه ای مرد میدان ارسال شد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: 109 شاعر از استان های غرب کشور، 298 اثر خود را به همایش مرد میدان در کردستان ارسال کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، عبیدالله رستمی چهارشنبه شب در همایش شعر منطقه ای مرد میدان به وضعیت شعر و تاثیر آن در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: شعر یکی از زیباترین تجلی کلام و واژه ها است که زمان، مکان و سال را نمی شناسد.

  وی با بیان اینکه شاعر از تاثیرگذارترین اقشاری هستند که با کلام خود می توانند معجزه کنند، افزود: تاثیر شعر بر مراودات  اجتماعی  بر کسی پوشیده نیست و امروزه در زبان و کلام مردم ما بخوبی رسوخ کرده است.

  وی یادآور شد: در ادبیات آیینی و حماسی ما شعر جایگاه والایی دارد و این مرهون کلام و قلم شاعرانی است که در همه حوزه ها حضور چشمگیر دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه شعر می تواند آموزش دهنده و متحول کننده باشد، گفت: منطقه غرب کشور همواره در حوزه شعرهای حماسی و آیینی زبانزد است.

  *پخش آنلاین همایش مرد میدان از طریق شبکه کوردمی  دبیر اجرایی همایش منطقه ای شعر مرد میدان هم در این مراسم اظهار داشت: 13 دی ماه همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی فراخوان همایش به 6 استان کشور ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

298 اثر به همایش منطقه ای مرد میدان ارسال شد

298 اثر به همایش منطقه ای مرد میدان ارسال شد