مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 بهمن 1399 ساعت 22:552021-02-03فرهنگي

شفاه: تغییر نام فیلم «مصلحت» خواست ما نبود/قصه ملتهبی که نقد درون گفتمانی دارد


تهیه کننده فیلم سینمایی «مصلحت» که پیش از این «مصلحت نظام» نام داشت، گفت: تغییر نام فیام خواسته ما نبود اما تغییر داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، محمدحسین لطیفی در میزگرد گفتگوی ویژه برنامه هفت میزبان کارگردان، تهیه کننده و بازیگران فیلم سینمایی مصلحت بود.

محمدحسین لطیفی در ابتدا درباره تغییر نام این فیلم و اینکه آیا خواست عوامل فیلم بود که محمدرضا شفاه تهیه کننده مصلحت گفت: تغییر نام فیلم خواست ما نبود اما تغییر داده شد.

لطیفی با اشاره به قصه ملتهب این فیلم، در مورد نگرانی هایی که سبب ساخت این فیلم شد و نگرانی های بعدی که ممکن است شامل حال فیلم شود، سوال کرد که حسین دارابی کارگردان مصلحت گفت: شاید با نگاه هایی مواجه هستیم که نقد درون گفتمانی را بر نمی تابد و خوشحالیم که توانستیم هم نقد را داشته باشیم و هم نگاه به نقاط تاریک و روشن تر داشته باشم و این گفتمان را در دل تاریخ بیان کنیم.

فیلم با همه نکات و سختی هایی که مواجه بود، به سرانجام رسید و در حال اکران در جشنواره فیلم فجر است.

وحید رهبانی نیز درباره نقش قهرمان مطالبه گر در مصلحت توضیح داد: وقتی قرار است حرف مردم بیان شود خیلی خوب است که نماینده اش باشم و حالم با بیان این دیالوگ ها خیلی زیاد خوب شد چراکه انتخاب برای ایفای این نقش، نوعی نعمت به حساب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاه: تغییر نام فیلم «مصلحت» خواست ما نبود/قصه ملتهبی که نقد درون گفتمانی دارد

شفاه: تغییر نام فیلم «مصلحت» خواست ما نبود/قصه ملتهبی که نقد درون گفتمانی دارد