موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 04:002021-02-04سياسي

دیدن این فیلم جرم نیست / مصلحت نظام!


سیدمهدی حاجی آبادی؛ هرچقدر دیدن این فیلم جرم است فیلم بدی است؛ مصلحت دلگرم کننده است؛ راحت است اکنون کلیاتی از رابطه عدالت و مصلحت بگویم و به به و چه چه برای فیلم کنیم و تمام.

- مصلحت با ایجاد حس نیاز به تفکر در مورد عدالت، انحراف، مصلحت و .

تا حد زیادی در خواست خود موفق است و سینما مگر چیست جز انتقال حس به زبان تصویر! گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو- سیدمهدی حاجی آبادی؛ هرچقدر دیدن این فیلم جرم است فیلم بدی است؛ مصلحت دلگرم کننده است؛ راحت است اکنون کلیاتی از رابطه عدالت و مصلحت بگویم و به به و چه چه برای فیلم کنیم و تمام.

اما قبلتر باید تکلیف ارائه ارزش ها در سینما را گفتگو کرد.

اصولا حزب اللهی ها به خاطر قلب پاکشان، عاشق شعار های آرمانی اند و به میزان آتش عشقشان به آرمان، استاد بیانیه های توفنده و انقلابی، اما وقتی پایمان به ادبیات و سینما و کلا هنر باز می شود، کمیتمان لنگ که هیچ، معکوس می دود.

وقتی هم عکس دوید یا چپ می کنیم یا گوشه نشین می شویم؛ یاد گرفتیم که همه سینماگر ها در معرض این خطر هستند که به بعضی از عناصر فیلم در برابر دیگر عناصر، خلاف استحقاق، اهمیت بیش تری بدهند و از ماهیت سینما دور شوند.

بعضی ها به داستان اصالت می دهند و تصویر را فقط در خدمت مصور کردن داستان می گیرند؛ این ها کارشان بیش ترین نقص را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدن این فیلم جرم نیست / مصلحت نظام!

دیدن این فیلم جرم نیست / مصلحت نظام!