مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 04:202021-02-04سياسي

افتتاح چند واحد مسکونی برای محرومان توسط بسیج عشایری


مسوول بسیج عشایری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: افتتاح 5 واحد مسکونی برای محرومین و توزیع 500 بسته معیشتی از جمله اقدامات بسیج عشایری لرستان در دهه فجر است.

- سرهنگ سیاوش رستمی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه عمده ترین ماموریت بسیج عشایری سازماندهی و بکارگیری آحاد عشایر و روستایی در راستای آمادگی برای دفاع از انقلاب است، عنوان کرد: با توجه به اینکه عشایر و روستاییان ضعیف ترین و کم هزینه ترین و در عین حال پرفایده ترین و پا بکارترین مدافع برای دفاع از انقلاب اسلامی هستند محرویت زدایی یکی از اولویت های بسیج عشایری است.

وی به برخی برنامه های بسیج عشایری در دهه مبارک فجر اشاره کرد و گفت: 32 عنوان در قالب صد برنامه اجرا از جمله رژه موتوری، افتتاح چند پایگاه مقاومتی و  5 واحد مسکونی برای محرومین، برگزاری جشنواره های بومی و محلی از جمله این برنامه ها است.

در حال حاضر 240 پایگاه روستایی و عشایری در استان فعال است.

مسوول بسیج عشایری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: همچنین برگزاری نشست های بصیرتی را در این دهه داریم، زیرا معتقد هعستیم اگر دهه فجر را درست به قشر جوان بشناسیم هم به ارزش انقلاب پی می برند هم در تثبیت و صدور انقلاب موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند واحد مسکونی برای محرومان توسط بسیج عشایری

افتتاح چند واحد مسکونی برای محرومان توسط بسیج عشایری