مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 04:252021-02-04ورزشي

زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه پیام نور استان ایلام افتتاح شد


زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه پیام نور استان ایلام به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیرعلوم و رییس امور دانشجویان و رییس دانشگاه پیام نور افتتاح شد.

- ایسنا/ایلام زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه پیام نور استان ایلام به صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیرعلوم و رییس امور دانشجویان و رییس دانشگاه پیام نور افتتاح شد.

دکتر عباس سهراب زاده رییس دانشگاه پیام نور استان ایلام، در این مراسم ضمن تبریک چهل و دومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان ایلام از حیث سرانه ورزشی اکنون از شرایط مطلوبی برخوردار است به طوری که در کمتر از دو سال گذشته 4 سالن نیمه کاره در چهار شهرستان محروم تجهیز شد که هم دانشجویان ، کارکنان ، اساتید و بخش خصوصی از این امکانات استفاده می کنند .

وی گفت: این زمین چمن مصنوعی بر اساس آخرین استانداردهای روز دنیا و با مشارکت بخش خصوصی در قالب قرارداد BOT ساخته شده و به داشته ها و سرمایه های ورزشی دانشگاه پیام نور استان ایلام اضافه شده است .

سهراب زاده تصریح کرد: این افتتاح کمک به توسعه ورزش و ارتقای سلامت دانشجویان و مردم است و در شهرستانهای دیگر از مراکز و واحدها از جمله مرکز ایوان احداث زمین چمن دیگری در دست اقدام است که در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه پیام نور استان ایلام افتتاح شد

زمین چمن مصنوعی فوتبال دانشگاه پیام نور استان ایلام افتتاح شد