مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 05:002021-02-04سياسي

مردم گیلان در طول تاریخ مجاهدت های زیادی کرده اند


مردم پرتلاش در این استان چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب مجاهدت های زیادی کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در فرودگاه سردار جنگل رشت با بیان اینکه توفیقی حاصل شد تا در استان گیلان حضور یابم بیان کرد: مردم پرتلاش در این استان چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب مجاهدت های زیادی کرده اند.

وی با اشاره به سلحشوری و مجاهدت مردم گیلان در تاریخ ایران اسلامی تصریح کرد: مردم این استان پس انقلاب نیز با بصیرت و در صحنه بودن به ویژه در دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

رییس قوه قضاییه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا گفت: به دلیل شرایط کرونایی با جمعی از همکاران خود از دستگاه قضا و واحدهای اداری بازدید کردیم و 30 نفر از همکاران ما در 31 حوزه قضایی استان حضور یافتند و تحقیق و بررسی های لازم را انجام دادند.

آیت الله رییسی با بیان اینکه در جلسات مختلف در خدمت نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار خواهیم بود عنوان کرد: با همکاران خود بعد از بررسی مشکلات، در جلسه نهایی و با حضور مسئولان قضایی، درباره مشکلات در استان و یا در سطح ملی تصمیم گیری می کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قصد داشتیم در اجتماعات مردمی و نخبگانی حرکت کنیم و سخن آنها را بشنویم اما وضعیت کرونایی اینگونه است که باید به کمترین میز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گیلان در طول تاریخ مجاهدت های زیادی کرده اند

مردم گیلان در طول تاریخ مجاهدت های زیادی کرده اند