مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 05:252021-02-04بين الملل

اتیوپی از خنثی سازی طرح حمله به سفارت امارات خبر داد


سرویس اطلاعات و امنیت ملی اتیوپی اعلام کرد که با دستگیری 15 فرد مظنون به ارتباط با یک گروه تروریستی خارجی طرح حمله به سفارت امارات متحده عربی در پایتخت این کشور را خنثی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رسانه های رسمی اتیوپی روز چهارشنبه (به وقت محلی) اعلام کردند که سرویس اطلاعات و امنیت ملی این کشور با دستگیری 15 فرد مظنون به ارتباط با یک گروه تروریستی خارجی، طرح حمله به سفارت امارات متحده عربی در شهر آدیس آبابا ، را خنثی کردند.

خبرگزاری رسمی اتیوپی روز چهارشنبه به نقل از بیانیه ای که از سوی سرویس اطلاعات و امنیت ملی اتیوپی منتشر شد، گزارش داد که مظنونان به دستور نیروهای [تروریستی] بیگانه درصدد طراحی این حمله بودند.

رسانه خبری فانا وابسته به دولت اتیوپی نیز در گزارشی از کشف میزان نامعلومی تسلیحات، مواد منفجره و اسناد در جریان این عملیات خبر داد.

خبرگزاری رسمی اتیوپی نیز اعلام کرد که این گروه از مظنونان از سوی یک گروه تروریستی خارجی مأمور انجام این عملیات شده بودند و در حال تدارک برنامه ای برای وارد کردن خسارات قابل توجه به داراییها و همچنین جان انسان ها بودند.

گفتنی است که هنوز وزارت خارجه امارات متحده عربی یا سفارتخانه این کشور در آدیس آبابا به این گزارشها واکنشی نشان نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتیوپی از خنثی سازی طرح حمله به سفارت امارات خبر داد

اتیوپی از خنثی سازی طرح حمله به سفارت امارات خبر داد