مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-04پزشكي

تشخیص بیماری پارکینسون با اسیدهای صفراوی


نتایج تحقیق جدید نشان می دهد، تغییرات میکروبیوم روده (جمعیت غنی از میکروب های مفید که در دستگاه گوارش زندگی می کنند) ممکن است به نوبه خود تولید اسید صفراوی را با ترکیبی از فرم های سمی اسیدها تغییر دهد.

- ایسنا/خراسان رضوی نتایج تحقیق جدید نشان می دهد، تغییرات میکروبیوم روده (جمعیت غنی از میکروب های مفید که در دستگاه گوارش زندگی می کنند) ممکن است به نوبه خود تولید اسید صفراوی را با ترکیبی از فرم های سمی اسیدها تغییر دهد.

به نقل از مدیکال اکسپرس، چنین تغییراتی فقط در افراد مبتلابه بیماری پارکینسون دیده می شود و در افراد سالم مشاهده نمی شود و تفاوت مهمی است که نشان می دهد، اسیدهای صفراوی ممکن است یک نشانگر زیستی مناسب برای تشخیص زودهنگام پارکینسون و ردیابی روند پیشرفت آن باشد.

همچنین ممکن است راه های جدیدی را برای ایجاد روش های درمانی ایجاد کند که مانع از تغییرات مرتبط با پارکینسون در روده شده و درنتیجه به طور بالقوه سرعت بیماری را کم یا متوقف کند.

این تحقیق توسط دکتر ویویان لابری از موسسه ون اندل (VAI) امریکا و با همکاری محققان بیومونت هلث (Beaumont Health)، کالج پزشکی انسانی دانشگاه ایالتی میشیگان و دانشگاه علوم و بهداشت اورگان انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشخیص بیماری پارکینسون با اسیدهای صفراوی

تشخیص بیماری پارکینسون با اسیدهای صفراوی