مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-04اجتماعي

سامانه بارش زا جمعه وارد کرمانشاه می شود/ احتمال وقوع سیلاب های محلی


مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه ای بارش زا از روز جمعه تا ظهر روز یکشنبه جو منطقه را متاثر می کند که کاهش محسوس دمای هوای روزانه را به همراه دارد.

- محمد خسروی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از ورود سامانه بارشی به جو منطقه خبر داد و اظهار داشت: این سامانه از روز جمعه تا ظهر روز یکشنبه جو منطقه را متاثر می کند که علاوه بر کاهش محسوس دمای هوای روزانه، بارندگی، رعد و برق و وزش باد ملایم را به همراه دارد.

وی ادامه داد: بارش ها در نواحی مرکزی و نیمه شرقی استان نمود بیشتری دارد و با آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالا سیلاب محلی روبه رو خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر ارتفاعات و گردنه های مرتفع طی ساعاتی از اواخر روز شنبه تا صبح روز یکشنبه در برخی از نواحی سردسیر مثل شهرستان های کنگاور و سنقر بارش ها به شکل برف هم مشاهده خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: جهت پیشگیری از خسارت و مخاطرات احتمالی مسئولان و مردم توجه کنند با خودداری از ترددهای غیرضروری، از صعود به ارتفاعات بپرهیزند و در صورت سفرهای ضروری حتما زنجیرچرخ را به خصوص در گردنه ها همراه داشته باشند.

خسروی اضافه کرد: حداقل دمای هوای امروز کرمانشاه به سه درجه سانتی گراد زیر صفر می رسد و پیش بینی می شود حداکثر دما به 18 درجه سانتی گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارش زا جمعه وارد کرمانشاه می شود/ احتمال وقوع سیلاب های محلی

سامانه بارش زا جمعه وارد کرمانشاه می شود/ احتمال وقوع سیلاب های محلی