مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:402021-02-04سياسي

جهاددانشگاهی نهادی برخواسته از انقلاب اسلامی است


جهاد دانشگاهی نهادی برخواسته از انقلاب اسلامی است و پیوستگی سه بخش پژوهشی، اموزشی و فرهنگی ازعوامل مهم موفقیت جهاد دانشگاهی قم به شمارمی اید.

- ایسنا/قم رییس جهاددانشگاهی واحد قم گفت: جهاد دانشگاهی نهادی برخواسته از انقلاب اسلامی است و پیوستگی سه بخش پژوهشی، اموزشی و فرهنگی ازعوامل مهم موفقیت جهاد دانشگاهی قم به شمارمی اید.

دکتر محمد حیدری، رییس جهاد دانشگاهی قم، در وبینار کارگروه دانشگاهی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، ضمن تبریک دهه فجر، در رابطه با دستاوردهای جهاد دانشگاهی عنوان کرد: جهاد دانشگاهی نهادی بر خواسته از انقلاب اسلامی است که بعد از انقلاب اسلامی به خاطر شرایط خاص آن دوران بنیان نهاده شد.

وی افزود: با توجه خلا جدی و نیازهای اساسی در حوزه سیاسی، اجتماعی، دانشگاهی و.

مطالبات و آشفتگی هایی که در آن زمان به خصوص در عرصه دانشگاهی ایجاد شد، به فرمان امام خمینی (ره) ستاد انقلاب فرهنگی ایجاد شد و بخشی از فعالیت این ستاد به عهده جهاد دانشگاهی گذاشته شد.

وی ادامه داد: در ابتدا جهاد دانشگاهی وظیفه یاری در اداره و مدیریت دانشگاه و ماموریت تبیین ارزش های انقلاب را در سطح دانشگاه را باهدف انسجام نیروها و تقویت روحیه نیروهای مذهبی به عهده گرفت و از سال 65 وظیفه جهاددانشگاهی در دانشگاه به توسعه مسائل پژوهشی و ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی نهادی برخواسته از انقلاب اسلامی است

جهاددانشگاهی نهادی برخواسته از انقلاب اسلامی است