مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 06:502021-02-04فناوري

آیا روابط و عشق های دیجیتالی، موفق است؟


بر اساس نتایج یکی از تحقیقاتی که در این خصوص انجام شده است یکی از جذابیت های ارتباط اینترنتی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی این است که می توانیم به راحتی با افرادی که عقاید یکسانی با ما دارند رابطه برقرار کنیم.

- چرا در فضای مجازی مانند اینستاگرام و تلگرام عاشق می شویم؟ در بخش زیر به بعضی از این دلایل اشاره می کنیم: در این فضا برقراری رابطه به سادگی مقدور است فضای اینترنت و ارتباطات مجازی بستر ارتباطی بسیار ساده و راحتی را فراهم نموده که مخاطبان آن میتوانند به همان روشی که نامه نگاری می کنند در این فضا به تبادل اطلاعات و گفت و گو بپردازند.

علیرغم بی اعتمادی و جوی که اکنون در فضای اینترنت وجود دارد عاشق شدن پدیده قابل انتظاری است که از طریق کلمات تایپ شده انجام می شود، به عبارتی چند قرن است که بیان احساسات و عواطف از طریق نوشتار مورد استفاده قرار می گیرد و اینترنت سبب آسانی انجام این کار شده است.

بعضی از متخصصان ادعا می کنند که رابطه در فضای مجازی پیش از ملاقات در دنیای حقیقی میتواند به اشخاص برای شناسایی علائق و سلیقه های یکدیگر از همان فاصله دور کمک کند و سبب قوی شدن رابطه آنان شود.

افرادی که در فضای مجازی عاشق میشوند میتوانند به سرعت به توصیف علائق خود بپردازند تا نظر طرف مقابل خود را جلب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا روابط و عشق های دیجیتالی، موفق است؟

آیا روابط و عشق های دیجیتالی، موفق است؟