مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 07:202021-02-04سياسي

جاهلیت مدرن امروز با نام آزادی از زن استفاده ابزاری می کند


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان گنبدکاووس گفت: متاسفانه کشورهای غربی با جاهلیت مدرن خود با نام آزادی از زن استفاده ابزاری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمد رجنی صبح امروز در جشن میلاد کوثر شهرستان اظهار کرد: در جاهلیت قبل از اسلام دختر وسیله بدبختی و تیره روزی بود و هرکسی متوجه می شد دختر دارد از عصبانیت سیاه شده و دختران را زنده به گور می کردند.

وی تصریح کرد: اسلام به زن و جایگاه او مقام و مرتبه والا داد و ثابت کرد که زن با تقوی و مومن می تواند در کنار مردان از جایگاه والایی برخوردار باشد.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان گنبدکاووس خاطر نشان کرد: امروز کشورهای غربی با جاهلیت مدرن خود از زن استفاده ابزاری کرده و ارزش زن را بسیار پایین آورده اند.

وی بیان کرد: در جامعه اسلامی ایران مادران شهدا با فدا کردن جوانان خود و همسران با فدا کردن شوهرانشان در راه اسلام نشان دادند که زن می تواند رهرو راه حضرت زهرا(س) باشد.

رجنی گفت: دستاوردهای معنوی کشور ما مانند مادران و همسران شهید و شیرزنانی که در هشت سال دفاع مقدس در کنار مردان مقاومت و ایثار کردند بسیار فراتر از دستاوردهای فناوری و تجهیزات ما در این سالها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاهلیت مدرن امروز با نام آزادی از زن استفاده ابزاری می کند

جاهلیت مدرن امروز با نام آزادی از زن استفاده ابزاری می کند