مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 07:252021-02-04پزشكي

فعالیت 140 هزار سفیر سلامت خانوار در بوشهر


مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیش از 140 هزار نفر سفیر سلامت خانوار در قالب برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت استان بوشهر فعال می باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا رصافیانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 140 هزار نفر سفیر سلامت خانوار و بالغ بر هزار و 700 نفر رابط سلامت محله در قالب برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت فعال و در حال طی دوره های آموزشی می باشند.

مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: برنامه ملی هر خانه یک پایگاه سلامت باهدف توانمندسازی فرد، خانواده و جامعه برای تأمین، حفظ و ارتقای سلامت در مراقبت از خود و جامعه و همیاری و مشارکت جمعی و با تربیت سفیران سلامت و رابطان سلامت محله اجرا می گردد.

وی عنوان کرد: در این برنامه رابطان و سفیران سلامت در سه حیطه ارتقاء سلامت و پیشگیری، درمان های اولیه و توانبخشی در قالب 22 عنوان بسته آموزشی توسط مربیان شهرستانی آموزش دیده و به خانواده خود و سایر خانوارها منتقل می کنند.

رصافیانی خاطرنشان کرد: در پی ابلاغ اجرای برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت از طرف وزیر بهداشت در سال جاری، گروه آموزش و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، به منظور آماده س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 140 هزار سفیر سلامت خانوار در بوشهر

فعالیت 140 هزار سفیر سلامت خانوار در بوشهر