مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 07:402021-02-04سياسي

فرق اسلامی که امام (ره) به دنیا معرفی کرد با مدعیان دیگر اسلام در دنیا چه بود؟


مدیر تحقیقات مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: ایجاد زمینه برای ارتقای بینش مردم در جامعه کار بزرگی بود که امام خمینی(ره) انجام داد.

- مدیر تحقیقات مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) تبیین کرد فرق اسلامی که امام (ره) به دنیا معرفی کرد با مدعیان دیگر اسلام در دنیا چه بود؟ ایسنا/قم مدیر تحقیقات مؤسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: ایجاد زمینه برای ارتقای بینش مردم در جامعه کار بزرگی بود که امام خمینی(ره) انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم تقوی دلیل ضرورت بازخوانی اندیشه های امام خمینی (ره) را شکل گیری نظام جمهوری اسلامی براساس این اندیشه ها دانست و بیان کرد: بدون انکار سهم دیگران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید گفت با فکر، فقه، اقدام و رهبری امام در مبارزات، نظام کشور ما به جمهوری اسلامی تبدیل شد.

وی افزود: اصل مشکل جامعه ما عقب ماندگی از قافله پیشرفت جهان و مشکلات عدیده ای در فضای اندیشه و اجتماع و گرفتاری ملت ایران به استبداد داخلی و استعمار سلطه جویان خارجی بود.

با توجه به اینکه طبق اندیشه امام، مبارزه با ظالمی که قصد زیر پا گذاشتن حق ملت را دارد وظیفه هر مسلمانی است نظام جمهوری اسلامی برای ادامه حیات همواره نیازمند بازخوانی اندیشه امام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرق اسلامی که امام (ره) به دنیا معرفی کرد با مدعیان دیگر اسلام در دنیا چه بود؟

فرق اسلامی که امام (ره) به دنیا معرفی کرد با مدعیان دیگر اسلام در دنیا چه بود؟