مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-04سياسي

بیش از 200 هزار نسخه الکترونیک در خراسان جنوبی صادر شد


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: پزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی خراسان جنوبی از ابتدای سال تاکنون بیش از 200 هزار نسخه الکترونیک صادر کرده اند.

- فرزاد فیروزی، امروز پنج شنبه 16 بهمن به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: در سال 97 در راستای برنامه های دولت الکترونیک تصمیم بر این شد تا دفترچه های کاغذی جمع آوری و نسخ به صورت الکترونیک صادر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در راستای اجرای این طرح پزشکان در سامانه ثبت نام و نسخه بیمار را بر اساس کد ملی ثبت می کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه داروخانه ها هم در این سامانه عضو هستند بیمار با مراجعه به داروخانه، بدون ارائه نسخه کاغذی می تواند داروی خود را دریافت کند.

فیروزی گفت: در ابتدای اجرای این طرح 60 درصد حق ویزیت پزشکان بعد از 48 ساعت به حسابشان واریز می شد، اما درحال حاضر به منظور جذب بیشتر پزشکان، 80 درصد حق ویزیت در پایان همان روز به حساب پزشک واریز می شود.

وی افزود: پزشکانی که دارای امضای الکترونیک نیز هستند تا 95 درصد حق ویزیت به حسابشان واریز می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه 100 درصد پزشکان طرف قرارداد تامین اجتماعی در استان در سامانه نسخه الکترونیک ثبت نام کرده اند، در حال حاضر 75 درصد در این سامانه فعالیت دارند و نسخه الکترونیک را ثبت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 200 هزار نسخه الکترونیک در خراسان جنوبی صادر شد

بیش از 200 هزار نسخه الکترونیک در خراسان جنوبی صادر شد