مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:002021-02-04سياسي

نمی توان به قدرت های بزرگ و حاکمان نالایق و نفرت پراکن اعتماد کرد


وزیر دفاع در اجلاس وزرای دفاع اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند که سردار سرتیپ پاسدار محرابی معاون ستاد کل نیروهای مسلح و سفیر ایران در هند نیز حضور داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع؛ امیر سرتیپ حاتمی در اجلاس وزرای دفاع اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند گفت: رویدادها و تحولات امنیتی چند دهه اخیر یک نکته مهم را به همه جهان تذکر می دهد؛  آن اینکه چقدر جهان نیازمند یک بازمهندسی جدید در نظم جهانی براساس عناصر نوظهور قدرت و  رهایی از بند قطب بندی های مرسوم  است.

اتفاقات تلخ دهه اخیر به ما اثبات کرده است که الگوها و مدل های تجویز شده قدرت های هژمون، دستاوردی جز خشونت، افراط­گرایی، تروریسم، کشتار، اختلافات مرزی، جنگ، ناامنی و ویرانی به همراه نداشته است.

نمی توان به قدرت های بزرگ و حاکمان نالایق و نفرت پراکن اعتماد کرد وزیر دفاع ادامه داد: جهان در سال های اخیر به وضوح دید  که با آمدن حاکمان نالایق، ناشی، سرکش و نفرت پراکن بر مسند قدرت، به ویژه در کشورهای بزرگ و تاثیرگذار، چگونه جهان می تواند خطرناک تر شده و در آستانه پاندمی ناامنی قرار گیرد.

لغو یک طرفه معاهدات بین المللی، پشت پا زدن به معاهدات اساسی جامعه بشری مانند آینده کره زمین و محیط زیست انسان ها به بهانه اقتصادی نبودن آن، خروج از معاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان به قدرت های بزرگ و حاکمان نالایق و نفرت پراکن اعتماد کرد

نمی توان به قدرت های بزرگ و حاکمان نالایق و نفرت پراکن اعتماد کرد