مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:052021-02-04سياسي

فناوری نانو، دستاورد اعتماد به جوانان ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری دانشجو، سعید سرکار، رییس ستاد ملی فناوری نانو در برنامه سه شنبه شب پایش در مورد وضعیت ایران در حوزه نانو تکنولوژی گفت: - رییس ستاد ملی فناوری نانو گفت: اعتماد به جوانان با استعداد حوزه نانو فناوری باعث شده که امروز ما 6 درصد تولیدات نانو فناوری در دنیا را داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانش و فناوری خبرگزاری دانشجو، سعید سرکار، رییس ستاد ملی فناوری نانو در برنامه سه شنبه شب پایش در مورد وضعیت ایران در حوزه نانو تکنولوژی گفت: با برنامه ریزی دقیقی که صورت گرفت ایران در حوزه فناوری نانو یک جهش را تجربه کرد، ایران پس از چین و آمریکا سومین کشوری بود که در حوزه نانو سیاست گذاری کرد و توسعه را آغاز کرد و به دلیل شروع به موقع، سیاست گذاری درست، نیروی انسانی کارآمد و جوانان با استعداد، کشور ما در حوزه نانو در حد لیاقت خودش ظاهر شد، الان ایران رتبه چهارم جهان در حوزه نانو تکنولوژی است.

سرکار افزود: ما ابتدا که شروع کردیم برنامه ریزی این بود که ایران طی یک دوره 10 ساله جزو 15 کشور برتر حوزه نانوفناوری قرار بگیرد که آن موقع خیلی ها مارا مسخره کردند و گفتند ایران را چه به رتبه پانزدهم، سال 84 خدمت مقام معظم رهبری رفتیم و ایشان فرمودند چرا برای این رتبه برنامه ریزی کردید؟ ما در جواب گفتیم با توجه به اینکه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری نانو، دستاورد اعتماد به جوانان ایرانی

فناوری نانو، دستاورد اعتماد به جوانان ایرانی