مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-04پزشكي

افزایش 5 برابری تعداد تخت های بستری در سیستان و بلوچستان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از افزایش 5 برابری تعداد تخت های بستری در سیستان و بلوچستان در سال های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.

- قاسم میری علی آباد در گفت و گو با ، مجوز کمیسیون ماده 20 سازمان مدیریت برای بیمارستان 540 تختخوابی جدید حاشیه شهر زاهدان اخذ شد، بیمارستان 220 تختخوابی ایرانمهر سراوان به مرحله بهره برداری رسید و بیمارستان جدید 320 تختخوابی جدید زاهدان نیز با پیشرفت قابل ملاحظه ساختمانی در آستانه تجهیز قرار گرفته است.

میری علی آباد با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر برای توسعه زیر ساخت های بهداشت و درمان گفت: استمرار توسعه زیر ساخت ها جزو برنامه های راهبردی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است واز همه کسانی که به نوعی در زمینه تأمین منابع مالی و اخذ مجوزهای قانونی دستی بر آتش دارند انتظار داریم تا به کمک ما بیایند تا فاصله استان ما با سایر نقاط کشور به کمترین حد ممکن کاهش پیدا کند.

وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات سامانه مدیریت مراقبت درمانی وزارت بهداشت در نیمه نخست سال جاری 48 هزار و 334 نفر از هموطنان عزیزمان در بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بستری شده اند و در همین مدت تنها 156 بیمار از اهالی سیستان و بلوچستان در بیمارستان های شهر یزد و 98 نفر در بیمارستان های شهر مشهد مقدس بستری بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 5 برابری تعداد تخت های بستری در سیستان و بلوچستان

افزایش 5 برابری تعداد تخت های بستری در سیستان و بلوچستان