مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:102021-02-04سياسي

مشارکت 300 بسیجی ابرکوهی در طرح «شهید سلیمانی»/ پایش 10 هزار خانوار طی سه ماه


در اجرای طرح شهید سلیمانی بیش از 300 نیروی بسیجی در سراسر شهرستان در قالب کمیته های چهارگانه با مشارکت شبکه بهداشت و درمان تا کنون بیش از 10 هزار خانواده را تحت پوشش قرار داده اند.

- سرهنگ مهدی ابرقویی در گفت وگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، در رابطه با اجرای طرح شهید سلیمانی در ابرکوه، اظهار کرد: ترویج و تبیین روحیه و تفکر سردار سلیمانی، سیره عملی شخصی و اجتماعی ایشان و عملکرد سیدالشهدای مقاومت از دفاع مقدس تا دفاع از حرم، از جمله وظایف ما در قالب مکتب شهید سلیمانی است که باید به آن بپردازیم.

وی افزود: در همین راستا اجرای طرح شهید سلیمانی با فرماندهی عملیاتی سپاه و با هدف شناسایی و مراقبت از بیماران به صورت گسترده در کشور و همچنین در شهرستان ابرکوه آغاز شد.

در این طرح بیش از 300 بسیجی با مشارکت نیروهای شبکه بهداشت و درمان در قالب 200 تیم در راستای تحقق اهداف طرح، خدمت رسانی می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ادامه داد: طرح مذکور بر محوریت محله و خانواده است که در آن کمیته های رصد و شناسایی، حمایت و قرنطینه خانگی، نظارت، رهگیری و مراقبت، برای قبل و بعد از بیماری اقدامات لازم را انجام داده تا با همراهی مردم و همکاری سایر دستگاه های مربوطه، شاهد روند کاهشی آمار ابتلا به کرونا، قطع زنجیره انتقال و کنترل بیماری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 300 بسیجی ابرکوهی در طرح «شهید سلیمانی»/ پایش 10 هزار خانوار طی سه ماه

مشارکت 300 بسیجی ابرکوهی در طرح «شهید سلیمانی»/ پایش 10 هزار خانوار طی سه ماه