مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:202021-02-04اقتصادي

پستچی دوباره می آید!


«چرا هر روز فقط یک کتاب؟»؛ پرسشی که در ابهامش هزینه های بسیاری صرف این می شود که پستچی هر روز بیاید و فقط یک مرسوله از نمایشگاه کتاب تهران را به دست مان برساند! - چرا هر روز فقط یک کتاب؟ ؛ پرسشی که در ابهامش هزینه های بسیاری صرف این می شود که پستچی هر روز بیاید و فقط یک مرسوله از نمایشگاه کتاب تهران را به دست مان برساند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برای چهارمین روز متوالی درست حوالی ساعت همیشگی بسته کتاب را تحویل می دهد و پس از آن که جویای رسیدن سفارش های روز قبل که ناگزیر شده بود به دست همسایه بدهد می شود، می پرسد: بازم هست؟ به گمانم شاید حق دارد، حتی اگر بنا بود نامه های پی در پی عاشقانه هم برساند ناگزیر نبود هر روز به یک نشانی بیاید! پاسخ پرسشش چیزی نیست جز فردایی شبیه به امروز، دیروز و .

؛ بله، یکی دیگه هم سفارش داده بودم.

این البته تنها سرگذشت این روزهای او نیست؛ همه خریداران نمایشگاه مجازی کتاب امسال در روزهای اخیر با همین صحنه مواجه اند، یکی هفت روز پیاپی، دیگری 10 روز پیاپی و .

سفارش کتاب های شان را از پستچی تحویل گرفته اند.

از پاسخم و تکرار دوباره روزهای گذشته برای فردا در چهره پستچی تعجب پیداست؛ علت تعجبش البته انگار بیشتر از جهت تعداد بالای کتاب های سفارش داده شده ام است، پستچی که برای کسب معاشش ناگزیر شده است هر روز روانه نشانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پستچی دوباره می آید!

پستچی دوباره می آید!