مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 08:502021-02-04سياسي

خیرین به کمک بنیاد نخبگان البرز بیایند


رییس بنیاد نخبگان استان البرز گفت: بنیاد نخبگان براساس پروتکل های خود امکان کمک به افرادی که در آینده احتمال نخبگی دارند را ندارد.

در این زمینه می توانیم مشابه کاری که بنیاد نخبگان استان فارس انجام داد یعنی تأسیس مجمع خیرین نخبه پرور را در البرز نیز انجام داد.

- دکتر محمد نبیونی در مراسم تجلیل از سرآمدان استان البرز در سال 99 و روسای هفتمین جشنواره ایده های برتر استان البرز که روز پنجشنبه 16 بهمن در بنیاد نخبگان استان البرز، برگزار شد، گفت: بنیاد نخبگان در البرز در بیش از هشت سال فعالیت خود در خیلی از موضوعات یا امکان ورود نداشته یا به دلیل مشکلات زیرساختی در شرایطی نبوده که بتواند در سطوح مختلف فرهنگی، دانش آموزی، دانشجویی و حوزه های علمیه به مقایسه با استان های دیگر در جایگاه مورد نظر قرار گیرد.

نبیونی با بیان اینکه عموماً نتوانسته ایم افراد سرآمد و باانگیزه را نفر به نفر شناسایی کنیم افزود: در این زمینه درخواست کمک می کنیم تا بتوانیم شرایط بنیاد نخبگان را در البرز در سطح ملی در جایگاه بهتری که در شأن البرز است قرار دهیم به همین دلیل تمرکز ما روی اقشار جوان و حوزه هایی است که کمتر توانسته ایم نقش آفرینی کنیم.

وی ادامه داد: به جز دانشگاه های استان، وجود بیش از 13 مرکز علم و فناوری البرز را در شرایط ویژه ای قرار داده که بر ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیرین به کمک بنیاد نخبگان البرز بیایند

خیرین به کمک بنیاد نخبگان البرز بیایند