مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:002021-02-04فرهنگي

چه کنیم تئاتر تعطیل نشود؟


مدیر بخش تله تئاتر و گزارش‎های صحنه ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر گفت: تله تئاتر مدیوم سینما است و ما ناچاریم که با شرایط موجود به دیدن تصاویر تئاتر رو بیاوریم و اکنون قدرت انتخاب نداریم و اگر در  این شرایط و زمان به این سمت نرویم، - تئاتر در این روزها تعطیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر، دومین نشست از سلسله نشست های پژوهشی جشنواره با موضوع گشایش فضای عمل جدید تئاتری: بررسی امکانات، تعهیدات و زیبایی شناسی تئاتر در فضای مجازی با همکاری دفترپژوهش، آموزش و انتشارات اداره کل هنرهای نمایشی در تماشاخانه نوفل لوشاتو برگزار شد.

در این نشست، رضا حامدی خواه مدیر بخش تله تئاتر و گزارش‎های صحنه ای سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر برپایی تماشاخانه مجازی را ملزم به همکاری و هماهنگی هنرمندان تئاتر و عوامل ضبط تئاتر برای اجرای آنلاین دانست.

او با اشاره به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا گفت: در این شکی نیست که تله تئاتر مدیوم سینما است و ما ناچاریم که با شرایط موجود به دیدن تصاویر تئاتر رو بیاوریم و اکنون قدرت انتخاب نداریم و اگر در این شرایط و زمان به این سمت نرویم، تئاتر در این روزها تعطیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کنیم تئاتر تعطیل نشود؟

چه کنیم تئاتر تعطیل نشود؟