مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:052021-02-04اقتصادي

دانلود بازی The Tribez: Build a Village - شبیه سازی روستا قبیله ها


Build a Village قبیله ها: ساخت روستا یکی از پرطرفدارترین و برترین بازی های سبک استراتژیک شبیه سازی روستا از Game Insight برای سیستم عامل اندروید می باشد که به صورت رایگان عرضه شده است.

این بازی شما را برای سفر به یک جزیره مرموز و شگفت انگیز دعوت می کند که در آن باید به کشف سرزمین های جدید بپردازید و با ساخت انواع مکان های مختلف اقتصاد قبیله روستا را توسعه داده و وضع آن را بهبود ببخشید! شما می توانید با ایجاد یک شهر دلخواه با مکان های مختلف از جمله کارخانه ی چوب، درختان مختلف و نانوا قبلیه تان را رونق ببخشید و با دیگر قبایل به تعامل بپردازید.

وظیفه ی شماست که مردمان صلح دوستی که در پشت کوه ها قرار دارند و خانه های شان از سنگ و کاه درست شده را به درجه ی بالایی از اقتصاد برسانید و ساعت ها خود را سرگرم سازید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

شما در بازی The Tribez: Build a Village با انواع شخصیت های جدید ملاقات خواهید کرد و با ایجاد خانه های مختلف در مکان های دلخواه قبیله را گسترش می دهید و قادر خواهید بود به قبایل همسایه با فرستادن غذاها و پول ها کمک کنید.

سرزمین پر رمز و رازی که در ان شما به ماجراجویی می پردازید Tribezmen نام دارد و وظیفه شما همانند دیگر بازیهای مشابه مدیریت کلی قبیله و نظارت برروی ساخت و سازها و گسترش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانلود بازی The Tribez: Build a Village - شبیه سازی روستا قبیله ها

دانلود بازی The Tribez: Build a Village - شبیه سازی روستا قبیله ها