مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-04سياسي

«میدون» چگونه ساخته شد؟/ تلاش یک برنامه برای مردمی کردن کار و کارآفرینی


تهیه کننده برنامه تلویزیونی «میدون» گفت: میدون از ابتدا مدام درحال تغییر و رشد است چون احساس می کنیم اگر ثبات داشته باشیم، با شکست جدی مواجه خواهیم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، برنامه سلام؛ صبح بخیر شبکه سه سیما جمهوری اسلامی ایران، امروز (14 بهمن ماه) میزبان عوامل برنامه میدون بزرگترین مسابقه کسب و کاری کشور بود.

تهیه کننده میدون؛ محمدحسین هاشمی گلپایگانی و دو تن از داوران آن (علیرضا یونچی و حسین مصطفی زاده) در این برنامه صبحگاهی حضور یافتند و به سوالات مجری آن پاسخ دادند.

برنامه میدون؛ ثمره یک فرآیند 4 ساله در ابتدا هاشمی گلپایگانی در پاسخ به سوال چگونه میدون شکل گرفت توضیح داد: برنامه میدون، فرآیندی چهار ساله را برای رسیدن به این نقطه طی کرده است؛ ما یک تیم دغدغه مند برای حل مشکل اشتغال کشور بودیم که بعداز پایان مقطع کارشناسی ارشد، تصمیم گرفتیم با راه اندازی یک استارت آپ به این حوزه ورود کنیم و اینگونه بود که سامانه میدون شکل گرفت.

برای معرفی این سامانه به مردم، از همکاری یک دقیقه ای با برنامه پایش شبکه یک شروع کردیم و رفته رفته با وسعت گرفتن این همکاری، به برنامه هایی همچون از کجا شروع کنم، یه روز به دردت می خوره و جشنواره کارآفرینی حرف حساب رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«میدون» چگونه ساخته شد؟/ تلاش یک برنامه برای مردمی کردن کار و کارآفرینی

«میدون» چگونه ساخته شد؟/ تلاش یک برنامه برای مردمی کردن کار و کارآفرینی