مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:152021-02-04ورزشي

همایش پیاده روی به مناسبت روز زن در شهرستان دنا+تصاویر و فیلم


هیأت کوهنوردی شهرستان دنا با همکاری اداره ورزش و جوانان دنا به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر همایش پیادروی برگزار کردند.

- غریب پور دادستان دنا هم گفت: اگر امروز وقت برای ورزش نگذارید مطمئن باشید در آینده بیماری های زیادی به سراغتان خواهد آمد و باید وقت بسیار زیادی برای بیماری بگذارید پس  انتخاب با خودمان است که ورزش کنیم و سالم و با نشاط باشیم و یا ورزش نکنیم و خیلی زود افسرده و زمینگیر شویم.

غریب پور اظهار داشت: برگزاری چنین همایش هایی باعث ایجاد روحیه و شادابی در جامعه می شود و کسانی که در این همایش ها شرکت می کنند دارای اعتماد به نفس بالاتری نسبت به بقیه هستند و از خیلی بلایایی که این روزها دامن گیر شده در امان خواهند بود.

 رضایی رییس هیأت کوهنوردی دنا هم گفت: گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آن ها را هدیه داده است فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد وما باید قدر دان گوشه ای از زحمات آنها باشیم که هیأت کوهنوردی شهرستان دنا به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زهرا (س) و نکوداشت روز تمامی مادران سرزمینمان اقدام به برگزاری پیاده روی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش پیاده روی به مناسبت روز زن در شهرستان دنا+تصاویر و فیلم

همایش پیاده روی به مناسبت روز زن در شهرستان دنا+تصاویر و فیلم