مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:202021-02-04اقتصادي

توقف پروژه دیواره حفاظتی شهر معمولان/ وعده تکمیل پل ها تا خرداد 1400


فرماندار پلدختر با اشاره به کمبود اعتبار برای تکمیل دیواره حفاظتی شهر معمولان بعد از سیلاب، گفت: پل های خسارت دیده نیز تا خرداد 1400 تکمیل می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن رضاییان در سخنانی با اشاره به عبور رودخانه های سیمره، کشکان، چولهول و… از شهرستان پلدختر، عنوان کرد: در جریان سیلاب ویرانگر فروردین ماه سال گذشته، قسمت اعظمی از زیرساخت های پلدختر تخریب شد.

کمبود اعتبار برای احداث دیواره ساحلی معمولان رضاییان، تصریح کرد: در جریان وقوع این سیلاب، صدمه و لطمه جدی به مردم پلدختر وارد شد و مردم داشته های خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری های صورت گرفته در حال رفع این دغدغه ها و مشکلات مردم هستیم، تصریح کرد: در این راستا دیواره ساحلی شهر پلدختر با اعتبار 245 میلیارد تومان احداث شد.

فرماندار پلدختر در ادامه به سخنان خود به دیواره حفاظتی شهر معمولان اشاره کرد و گفت: این پروژه کمبود نقدینگی و اعتبار پیدا کرد.

وعده تکمیل پل های خسارت دیده تا خرداد 1400 رضاییان با تاکید بر اینکه با پیگیری های استاندار لرستان و نماینده مردم پلدختر در مجلس، یک مصوبه 70 میلیارد تومانی از سوی هیئت دولت برای این دیواره حفاظتی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: امیدواریم با تخصیص این اعتبار، دیواره ساحلی پلدختر و همچنین معمولان به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف پروژه دیواره حفاظتی شهر معمولان/ وعده تکمیل پل ها تا خرداد 1400

توقف پروژه دیواره حفاظتی شهر معمولان/ وعده تکمیل پل ها تا خرداد 1400