مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:452021-02-04سياسي

پایگاه اورژانس جاده ای ثمرین در اردبیل افتتاح شد


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: پایگاه اورژانس 115 جاده ای ثمرین در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع در اردبیل به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد مجید غریبانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس 115 جاده ای ثمرین همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور فرماندار اردبیل اظهار کرد: پایگاه اورژانس 115 جاده ای ثمرین در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و زیربنای 150 متر مربع با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال احداث شده و در خدمت اهالی منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه پایگاه جاده ای ثمرین، شانزدهمین پایگاه اورژانس شهرستان اردبیل است، افزود: طبق استاندارد کشوری به ازای هر 50 هزار نفر یک پایگاه اورژانس نیاز هست که بر این اساس، اورژانس استان از این استاندارد پیشی گرفته و در بعضی مناطق، پایگاه اورژانس دوم و سوم نیز ایجاد شده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل با اشاره به اینکه سالانه به طور متوسط 250 هزار تماس با اورژانس استان انجام شده که منجر به 60 هزار مأموریت می شود، عنوان کرد: در دوران شیوع بیماری کرونا چهار هزار مأموریت اختصاصی برای بیماران کرونایی انجام شده که جا دارد از پرسنل تلاشگر اورژانس استان تشکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه اورژانس جاده ای ثمرین در اردبیل افتتاح شد

پایگاه اورژانس جاده ای ثمرین در اردبیل افتتاح شد