مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:502021-02-04ورزشي

بزرگترین خانه جوان کشور با حضور وزیر ورزش در کرمانشاه افتتاح می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: فردا، جمعه هفدهم بهمن ماه با حضور وزیر ورزش بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه افتتاح می شود.

- صابر رحیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اعلام خبر سفر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به استان کرمانشاه که در روز جمعه، 17 بهمن ماه صورت می گیرد، اظهار داشت: سفر وزیر ورزش به منظور افتتاح چند پروژه حوزه ورزش و جوانان در استان کرمانشاه خواهد بود.

وی با بیان اینکه به مناسبت دهه فجر تعدادی پروژه حوزه ورزش و جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار کرمانشاه افتتاح خواهد شد افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: افتتاح خانه جوان کرمانشاه به عنوان بزرگترین خانه جوان کشور، مجهزترین آکادمی پزشکی ورزشی کشور، سالن اختصاصی کبدی و 15 زمین ورزشی خیرساز در محلات محروم و حاشیه نشین کرمانشاه از جمله پروژه های است که توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد.

رحیمی در پایان با بیان اینکه در سفر وزیر ورزش و جوانان به کرمانشاه، استادیوم 2 هزار و 500 نفری چمن مصنوعی فوتبال نوریاب پاوه نیز به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد ،گفت: با افتتاح این پروژه ها، سرانه فضای ورزشی استان در حد قابل توجهی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین خانه جوان کشور با حضور وزیر ورزش در کرمانشاه افتتاح می شود

بزرگترین خانه جوان کشور با حضور وزیر ورزش در کرمانشاه افتتاح می شود