مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 09:552021-02-04اقتصادي

تخصیص1250 میلیارد تومان به توسعه راه سازی در کردستان


مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: بیش از یک هزار و 250 میلیارد تومان به بحث راه سازی کردستان اعتبار تخصیص یافته که بیش از یک هزار میلیارد تومان آن در بخش توسعه ریلی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، خیرالله خادمی صبح امروز در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کردستان با بیان اینکه پروژه های بسیار بزرگی در کشور در حوزه راه در حال اتمام هستند، اظهار کرد: اتفاقات بسیار بزرگی در حوزه توسعه ریلی و توسعه آزادراهی کشور با وجود تمام فشارها و تحریم ها و مشکلات اقتصادی افتاده است.

وی گفت: بیش از یک هزار و 250 میلیارد تومان به بحث راه سازی کردستان اعتبار تخصیص یافته که بیش از یک هزار میلیارد تومان آن در بخش توسعه ریلی بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: حدود 8 درصد از اعتبارات این حوزه در کشور به استان کردستان اختصاص گرفته است که  این مهم نسبت به وسعت استان رقم بزرگی است و رشد چند برابری را داشته است.

  وی افزود: برای اتصال کردستان به شبکه ریلی کشور حدود 6 هزار و 380 میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شده و زیرسازی151 کیلومتر آن 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی خاطرنشان کرد:  طی دو سال گذشته تاکنون حدود یک هزار میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و تلاش ما این است تا بهار سال آینده ریل گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص1250 میلیارد تومان به توسعه راه سازی در کردستان

تخصیص1250 میلیارد تومان به توسعه راه سازی در کردستان