مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-04سياسي

حل معضل کمبود فضاهای آموزشی نیاز به همکاری همه دستگاه ها دارد


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: معضل کمبود فضاهای آموزشی و مدارس در شهر قم بویژه در مناطقی مانند پردیسان مساله مهمی است که باید گفت برای حل این معضل نیاز به همیاری و همکاری همه دستگاه ها وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، احمد امیرآبادی فراهانی که امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان در سالن کرامت استانداری سخن می گفت با اشاره به نشست روز یک شنبه مجمع نمایندگان استان قم گفت: یکی از مباحثی که در این نشست مورد توجه و دقت نظر قرار گرفت، معضل کمبود فضاهای آموزشی و مدارس در شهر قم بویژه در مناطقی مانند پردیسان بود.

وی تصریح کرد: باید گفت برای حل این معضل نیاز به همیاری و همکاری همه دستگاه ها وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته تأمین فضاهای آموزشی به عهده دولت است و دولت باید در طرح های تفصیلی خود، سرانه آموزشی را به طور دقیق مشخص کند، اما در عین حال سخن از کمک شهرداری و شورای شهر به آموزش و پرورش نیز از بحث هایی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

امیرآبادی اضافه کرد: کمک شهرداری و شورای شهر به آموزش و پرورش برای تأمین فضای آموزشی بیشتر درباره مناطقی مصداق دارد که ساخت و ساز و توسعه در آن ها نمود و عینیت بیشتر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل کمبود فضاهای آموزشی نیاز به همکاری همه دستگاه ها دارد

حل معضل کمبود فضاهای آموزشی نیاز به همکاری همه دستگاه ها دارد