مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:202021-02-04حوادث

91 روز حبس برای عامل تخلیه فاضلاب در رودخانه گنجنامه


مرد جوانی که اقدام به تخلیه فاضلاب به داخل رودخانه گنجنامه کرده بود به 91 روز حبس محکوم شد.

- ایسنا/همدان رییس حفاظت محیط زیست همدان گفت: مرد جوانی که اقدام به تخلیه فاضلاب به داخل رودخانه گنجنامه کرده بود به 91 روز حبس محکوم شد.

مجید شعبانلو اظهار کرد: تیم های یگان حفاظت محیط زیست هنگام گشت زنی، یک دستگاه کامیون تانکردار که در مسیر گنجنامه در حال تخلیه فاضلاب داخل رودخانه بود را توقیف کردند.

وی اضافه کرد: مشخصات فرد متخلف و خودروی توقیف شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت که با رأی قاضی، عامل آلاینده آب به تحمل حبس محکوم شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان همدان بیان کرد: خودروهای حامل فاضلاب باید با هماهنگی شرکت آبفا، فاضلاب را داخل منهول های تعیین شده تخلیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از زوابط عمومی حفاظت محیط زیست همدان، شعبانلو ادامه داد: اما برخی از رانندگان خودروهای تانکردار را به منظور طی نکردن مسافت طولانی از روستا تا محل تخلیه فاضلاب یا پرداخت نکردن تعرفه ای به شرکت آبفا، اقدام به رها سازی فاضلاب در اراضی کشاورزی و رودخانه ها می کنند.

وی گفت: تخلیه فاضلاب در اراضی کشاورزی و رودخانه سبب انتشار بوی نامطبوع، آلودگی آب و خاک و به نمایش گذاشتن نمایی زشت و زننده از طبیعت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

91 روز حبس برای عامل تخلیه فاضلاب در رودخانه گنجنامه

91 روز حبس برای عامل تخلیه فاضلاب در رودخانه گنجنامه