مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:252021-02-04سياسي

یک کشتی 40 هزار تنی برای اولین بار در بندر شهید باهنر پهلو داده شد


مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: با انجام محاسبات مانورینگ براساس طول و ابعاد شناور برای نخستین بار شناوری باظرفیت 40 هزار تن و آبخور 11.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمید رضا محمد حسینی تختی با بیان اینکه مولفه هایی نظیر پهلودهی کشتی با تناژ بالا بر اساس شرایط محیطی و مبتنی بر محاسبات مانورینگ در حوضچه و کانالهای دسترسی و برنامه ریزی درجهت استفاده حداکثری از ظرفیت های بندرشهید باهنر همواره مورده توجه بوده اظهارداشت: این مهم با انجام محاسبات دقیق مانورینگ بر اساس طول و ابعاد شناور محقق و برای اولین بار کشتی 40 هزارتنی با آبخور 11,20 در این بندر پهلودهی شد.

وی اضافه کرد: تا پیش از این شاهد پهلوگیری کشتی هایی با ظرفیت 35 هزارتن و آبخور 10.

5 در این بندر  بوده ایم که پهلودهی این شناور با ریسک پذیری علمی و هوشمندانه، خروجی و نتایج مثبتی را در جهت پذیرش کشتی ها با تناژ بالا  فرا رویمان قرار داد.

مدیر اداره بنادر و دریا نوردی شهید باهنر پهلودهی، بارگیری وخروج موفق آمیز این شناور را نقطه عطفی در50 سال تجارت دریابرد این بندر دانست و گفت: با محاسبات دقیق عملیاتی و فنی همچنین مشارکت بخش خصوصی؛ نرم بارگیری 40 هزارتن کالای صادراتی  نیز کمتر از 8 روز درکشتی یاد شده محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک کشتی 40 هزار تنی برای اولین بار در بندر شهید باهنر پهلو داده شد

یک کشتی 40 هزار تنی برای اولین بار در بندر شهید باهنر پهلو داده شد