مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:402021-02-04سياسي

امیر موسوی: نیروی هوایی ارتش برای دفاع از آسمان کشورمان آماده است


نیروی هوایی ارتش برای هرگونه مأموریتی و برای دفاع از آسمان های این کشور عزیز و این ملت بزرگوار کاملا آماده و پا در رکاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) و روز زن و ولادت حضرت امام خمینی(ره) و همچنین فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: لازم است تا 19 بهمن روز نیروی هوایی ارتش را به ملت بزرگ ایران، همرزمان عزیزم در نیروی هوایی ارتش، نیروهای مسلح، ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده های محترم، فهیم و صبور نیروی هوایی ارتش و همچنین به پیشگاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) تبریک و تهنیت عرض کنم.

امیر سرلشکر موسوی با بیان اینکه نیروی هوایی ارتش صفات بارز و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد، اظهار کرد: اگر بخواهیم به یک ویژگی آن اشاره کنیم این است که از روز پیروزی انقلاب اسلامی و بلکه از زمان آغاز نهضت حضرت امام خمینی(ره) در هر عرصه ای که وارد شده موفق، سربلند و روسفید بوده است.

فرمانده کل ارتش اذعان داشت: نیروی هوایی ارتش در عرصه های فعالیت خود کارنامه درخشان و روشنی به جای گذاشته و هر مأموریتی که از روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر موسوی: نیروی هوایی ارتش برای دفاع از آسمان کشورمان آماده است

امیر موسوی: نیروی هوایی ارتش برای دفاع از آسمان کشورمان آماده است