مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-04سياسي

دانشگاه شهید ستاری مهد تربیت افسرانی در تراز انقلاب اسلامی است


امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری گفت: دانشگاه شهید ستاری مهد تربیت افسران متعهد، متخصص و ولایت مدار در تراز انقلاب اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری در مراسم استقبال از پرچم متبرک حرم رضوی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر سالروز پیروزی غرور آفرین ملت ایران گفت: امروز میزبان ورود پرچم متبرک حرم امام رضا(ع) به این دانشگاه بودیم و قطعا این پرچم متبرک  معنویات و برکات زیادی دارد.

وی با تاکید بر اینکه این دانشگاه مهد تربیت افسران متعهد، متخصص و ولایت مدار در تراز انقلاب اسلامی است، افزود: دانشجویان دانشگاه شهید ستاری علاوه بر علم و دانش در حوزه تهذیب، اخلاق و معنویت نیز بسیار کوشا بوده و افسران در تراز انقلاب این دانشگاه دارای روحیه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی و برگرفته از مکتب عاشورا هستند.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری درباره برگزاری هییت معارف جنگ در این دانشگاه ادامه داد: معارف جنگ هرساله به مدت دو بار برای آشنایی دانشجویان با بزرگ مردی‍ها و  روحیات ایثارگری و فداکاری رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس است و این رویداد طی 10 روز در دانشگاه تکرار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه شهید ستاری مهد تربیت افسرانی در تراز انقلاب اسلامی است

دانشگاه شهید ستاری مهد تربیت افسرانی در تراز انقلاب اسلامی است