مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-04سياسي

آصفری: برگزاری کنگره شهدا از هر جنس و قشر لازم و ضروری است


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: از زمانی که شبیخون فرهنگی توسط کشورهای غربی آغاز شده و غربی ها به دنبال از بین بردن روحیه شهادت طلبی و ایثارگری هستند، - ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: از زمانی که شبیخون فرهنگی توسط کشورهای غربی آغاز شده و غربی ها به دنبال از بین بردن روحیه شهادت طلبی و ایثارگری هستند، برگزاری کنگره و یادواره شهدا از هر جنس و قشری لازم و ضروری است.

حسن آصفری پنجشنبه 16 بهمن در کنگره زنان شهید، جانباز، آزاده استان مرکزی با اشاره به اینکه نقش زنان همیشه در عرصه های مختلف، بی بدیل بوده است، اظهار کرد: دین اسلام به زنان توجه ویژه داشته و دارد در حالی که در غرب به نقش زنان چندان توجه نشده و به زن به عنوان یک کالا نگاه می شود اما اسلام اینگونه نیست و زنان در همه عرصه ها حضور داشته و دارند.

وی افزود: مادران در دوران انقلاب از خودگذشتگی کرده و فرزندان خود را به جبهه جنگ فرستادند و در نهایت، جسم بی جان فرزندان خود را تحویل گرفتند.

اگر ایثار زنان نبود معلوم نبود انقلاب اسلامی چهل سالگی را پشت سر بگذارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول دفاع مقدس زنان در تمامی عرصه ها همپای مردان حضور پررنگی داشتند و 17 هزار زن شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: برگزاری کنگره شهدا از هر جنس و قشر لازم و ضروری است

آصفری: برگزاری کنگره شهدا از هر جنس و قشر لازم و ضروری است