مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 10:502021-02-04سياسي

دوربرگردان روحانی


رییس جمهوری که با شعار بلد بودن «زبان دیپلماسی» بر سر کار آمد، و دولت قبل و رقبای انتخاباتی اش را متهم به نابلدی تعامل با دنیا می کرد، از مردم می خواهد به جای انتقاد از دولت او، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، کبری آسوپار نوشت: سیاست ورزی دولت تدبیر و امید خیلی سوررئال شده است.

رییس جمهوری که با شعار بلد بودن زبان دیپلماسی بر سر کار آمد، و دولت قبل و رقبای انتخاباتی اش را متهم به نابلدی تعامل با دنیا می کرد، از مردم می خواهد به جای انتقاد از دولت او، به امریکا فحش بدهند، و آدم می ماند که بخندد، گریه کند یا حتی فحش بدهد! هم او که فردی را در وزارت خارجه گذاشت که صریحاً گفته بود تلاش می کنم کمتر از واژه دشمن استفاده کنم ، حالا می گوید: انکار دشمن به نظرم ننگ است.

انکار دشمن به ضرر کشور است.

تراژدی ماجرا اینجاست که همین جریانی که اکنون دولت را در دست دارد، تا همین چندی پیش، منتقدان برجام را متهم می کرد که با تندروی های کلامی در برابر غرب و به ویژه امریکا، فرصت های برجامی را هدر داده اند و مانع از آن شده اند که دولت بتواند برجام را به ثمردهی اقتصادی برساند.

این تناقض و چرخش مواضع گرچه آشکار و پررنگ به چشم می آید، اما همه اشکالی نیست که در مواضع اخیر حسن روحانی در خصوص مقصر مشکلات اقتصادی کشور وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوربرگردان روحانی

دوربرگردان روحانی