مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:002021-02-04سياسي

درخواست از رییس دستگاه قضا در خصوص به سازی 2 رودخانه رشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با درخواست از رییس دستگاه قضا در خصوص به سازی رودخانه زرجوب و گوهر رود گفت: آلودگی این دو کارخانه باعث آلودگی محیط زیست شده و به سلامت روح و جسم مردم آسیب جدی وارد کرده به این منظور از رییس قوه قضاییه درخواست به احیا و رسیدگی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ارسلان سالاری ظهر امروز در جلسه شورای اداری با بیان اینکه گیلان به لحاظ زیرساخت های درمانی در وضعیت بدی قرار دارد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل بدهی زیاد، ضعف و معیوب بودن زیرساخت های درمانی و همچنین ناتمام بودن پروژه های درمانی در وضعیت خوبی قرار نداشته و جزو استان های محروم محسوب می شود.

وی با ابرار خرسندی از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: علیرغم محدودیت های موجود در کشور به لحاظ اقتصادی در طی این مدت اقدامات خوبی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان مثل احداث اورژانس هوایی، اورژانس بیمارستان رازی و افزوده شدن آمبولانس پیشرفته انجام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اذعان به اینکه وضعیت شیوع کرونا در گیلان در اوایل این بحران بسیار شدید بوده است، تصریح کرد: متأسفانه بلایای طبیعی مثل برف سال گذشته 33 میلیارد تومان به زیرساخت های درمانی استان وارد کرده و در اوایل کرونا در اسفندماه سال گذشته تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از رییس دستگاه قضا در خصوص به سازی 2 رودخانه رشت

درخواست از رییس دستگاه قضا در خصوص به سازی 2 رودخانه رشت