مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-04سياسي

کارگروه رفع معضلات کمبود فضای آموزشی در قم تشکیل می شود


استاندار قم دستور تشکیل کمیته و کارگروه رفع معضلات کمبود فضای آموزشی استان را صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز و در نهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تشکر از مجمع نمایندگان استان برای تشکیل این نشست، به ضرورت تعیین نقطه به نقطه کمبود فضاهای آموزشی در استان اشاره و اظهار کرد: درباره مهلت انتقال اسناد مالکیتی برخی از فضاهای آموزشی استان، ضرب الاجلی از سوی دیوان محاسبات داده شده که ضروری است تا بر اساس نظر کارشناسی، نامه ای تهیه و برای حل این ضرب الأجل ارسال شود.

وی افزود: بر این اساس، لازم است تا کارگروهی با محوریت معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و با عضویت نمایندگانی از آموزش و پرورش، شهرداری، شورای شهر، سازمان ثبت اسناد و املاک و همچنین راه و شهرسازی تشکیل شود تا این کمیته و کارگروه با برگزاری نشست های مستمر و منظم، هم درباره انتقال اسناد مالکیتی برخی واحدهای آموزشی و هم درباره نیازسنجی فضاهای آموزشی جدید در استان تصمیم گیری کند.

استاندار قم ادامه داد: گزارش نشست ها و تصمیمات این کارگروه باید به صورت دو هفته یکبار و یا حداکثر ماهیانه به بنده ارسال شود.

سرمست همچنین خاطر نشان کرد: البته یکی از پیشنهادهای اجرایی برای جبران کمبود فضاهای آموزشی  و مدارس در استان، پیشنهاد استفاده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه رفع معضلات کمبود فضای آموزشی در قم تشکیل می شود

کارگروه رفع معضلات کمبود فضای آموزشی در قم تشکیل می شود