مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-04سياسي

لزوم نگاه حاکمیتی به موضوع کمبود مدارس در قم


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره ضرورت رفع معضل کمبود فضای آموزشی و مدرسه در این شهر گفت: باید با نگاه حاکمیتی به این موضوع نگاه کرد تا این مشکل از قم رخت بربندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در نشست امروز شورای آموزش و پرورش استان با بیان این که کمبود فضای آموزشی و مدرسه در قم محسوس است و در برخی مناطق شهر به نوعی از بحران رسیده است اذعان کرد: به هر حال همان گونه که در تفکیک اراضی، به شوارع به عنوان یکی از ضروریات توجه می شود، باید بحث کاربری آموزشی و ساخت و ساز مدرسه را نیز به عنوان یک ضرورت و اولویت همیشگی و جدی مورد توجه قرار داد و بر آن اهتمام عملی داشت.

وی ادامه داد: نشست امروز این شورا با این هدف تشکیل شد که همه مسؤولان استان بتوانند با همفکری و تشریک مساعی، این موضوع را به شکل حاکمیتی مورد توجه قرار دهند و این معضل را از شهر بزدایند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین درباره پیشنهاد مطرح شده در این شورا برای مکلّف کردن شهرداری ها به تأمین فضای آموزشی و ساخت و ساز آن از طریق قانون شدن این امر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این پیشنهاد، بار مالی دارد و نمی توان آن را از طریق طرح نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بررسی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نگاه حاکمیتی به موضوع کمبود مدارس در قم

لزوم نگاه حاکمیتی به موضوع کمبود مدارس در قم