مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-04سياسي

کلنگ زنی مجتمع گلخانه ای و فراوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی گلستان


مراسم کلنگ زنی مجتمع گلخانه ای و فراوری گیاهان دارویی دهکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان گلستان با حضور آریان پور نماینده مردم شرق استان در مجلس، - ایسنا/گلستان مراسم کلنگ زنی مجتمع گلخانه ای و فراوری گیاهان دارویی دهکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی استان گلستان با حضور آریان پور نماینده مردم شرق استان در مجلس، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان، سرپرست جهاد دانشگاهی استان، فرماندار و جمعی از مدیران کل استان و مسئولان شهرستانی در گالیکش برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در این مراسم گفت: گیاهان دارویی با ارزشی در پارک ملی گلستان رشد می کند و همه ساله مردم زیادی این گیاهان را برداشت می کنند.

ایجاد دهکده گیاهان دارویی باعث ترویج کشت و ترویج گیاهان دارویی بین کشاورزان این منطقه می شود.

ابراهیم کریمی بیان کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی می تواند در اشتغال استان و مسائل مربوط به حوزه پزشکی و طب سنتی مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد دهکده گیاهان دارویی در گالیکش به عنوان یک مرکز پایلوت کشت گیاهان دارویی، در توسعه گردشگری این منطقه نیز اثرگذار خواهد بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان بیان کرد: اگر تولیدات این دهکده قابل توجه باشد می توان صادرات این محصولات با برند استان را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی مجتمع گلخانه ای و فراوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی گلستان

کلنگ زنی مجتمع گلخانه ای و فراوری گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی گلستان