مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:102021-02-04سياسي

همیاری تمام مسوولان برای رفع معضل کمبود مدرسه در قم


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی رفع معضل کمبود فضای آموزشی و مدرسه را در قم نیازمند همفکری و یگانگی مسؤولان استان دانست و بر آن تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا زاکانی در نشست امروز شورای آموزش و پرورش استان در سالن کرامت استانداری با اشاره به ضرورت اجرای قانون در همه زمینه ها گفت: جمع بندی بحث ها و نظرها درباره رفع معضل کمبود مدرسه در قم چنین است که کارگروه تخصصی این مسئله باید با حضور نمایندگان تام الاختیار دستگاه های مختلف به اطراف این قضیه ورود کند و گزارش های مستمر خود را از پیشرفت کار ارائه دهد.

وی همچنین بیان داشت: البته رفع اساسی این معضل و پیشرفت عملی در اجرای کار به نکته مهمی نیز بستگی دارد که آن نکته، همیاری و یگانگی همه دستگاه های ذیربط در مسئله است، به بیان دیگر همه مسؤولان استان در این مسئله، باید خود را در یک طرف میز بدانند، نه آن که فکر کنند دور یک میز نشسته اند و می خواهند سهم دستگاه خود را از این میز برداشت کنند.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی همچنین در ادامه به یکی از پیشنهادهای مطرح شده در این شورا توجه داد و گفت: با توجه به آن که برخی مدارس قم، ارزش افزوده قابل توجهی در این سال ها پیدا کرده اند، می توان به جا به جایی این مدارس با چند مدرسه هم فکر کرد و این موضوع را در کارگروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاری تمام مسوولان برای رفع معضل کمبود مدرسه در قم

همیاری تمام مسوولان برای رفع معضل کمبود مدرسه در قم