مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-04بين الملل

وزیر دفاع: دخالت قدرت های استکباری عامل اصلی تروریسم و ناامنی غرب آسیا است


متاسفانه منطقه غرب آسیا با تروریسم و ناامنی های بیشماری مواجه است و مداخلات خارجی و دخالت قدرت های استکباری عامل اصلی آن محسوب می شود.

- وزیر دفاع گفت: متاسفانه منطقه غرب آسیا با تروریسم و ناامنی های بیشماری مواجه است و مداخلات خارجی و دخالت قدرت های استکباری عامل اصلی آن محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جریان حضور در اجلاس وزرای دفاع اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند با وزیر دفاع کشور ماداگاسکار دیدار و گفت وگو کرد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این دیدار به روابط خوب دو کشور ایران و ماداگاسکار اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران و ماداگاسکار اشتراکات زیادی دارند و می توانند به توسعه روابط در حوزه های مختلف بیندیشند و این از آن جهت است که ماداگاسکار و کشورهای آفریقای جنوبی از جایگاه ویژه ای در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران برخوردارند.

وی موقعیت دو کشور ایران و ماداگاسکار را در اقیانوس هند و دو قاره آسیا و آفریقا، مهم و حائز اهمیت دانست و افزود: امیدواریم که روابط دو کشور در همه حوزه ها به خصوص حوزه نظامی تقویت شود.

امیر خاتمی خاطرنشان کرد: متاسفانه منطقه غرب آسیا با تروریسم و ناامنی های بیشماری مواجه است و مداخلات خارجی و دخالت قدرت های استکباری عامل اصل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: دخالت قدرت های استکباری عامل اصلی تروریسم و ناامنی غرب آسیا است

وزیر دفاع: دخالت قدرت های استکباری عامل اصلی تروریسم و ناامنی غرب آسیا است